maandag 14 mei 2012

Nagellak en de VOGUE gekocht

Ik had weer wat spulletjes gekocht!!!

Waaronder natuurlijk nagellak bij de Kruitvat. Ze hadden een actie met 1+1 gratis, eerst kon ik niet echt mijn kleuren vinden maar dit zijn ze toen geworden.
De linker heet Pimp My Shrimp en is een beetje aan de oranje kant. Ik heb 'm al opgehad en ben zeer tevreden, je moet wel 2 laagjes opdoen anders geeft ie niet zo veel kleur.
De rechter heet Beavis & Mud-Head en is donker bruin. Ik heb hem zelf nog niet uitgetest maar dat komt later wel.













Daarnaast heb ik de tweede VOGUE gekocht!!! Amber had al de eerste maar die was niet meer te koop (ik baalde heel erg want die had ik graag willen hebben). Voor degene die het nog niet weten; er is een nederlandse VOGUE. Je kan een abonnement nemen of hem kopen in de winkel (AH). De VOGUE kost in de winkel 5,95 maar dat is het wel waard want hij is maar liefs 210 pagina's dik!














Dat was het al weer!

x-jes
Amber&Rickie

Wat vind jij van de VOGUE?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten